Thursday, November 26, 2009

Reflektion (försenad) & projektarbetet.

Projektarbetet pågår för fullt från morgon till sen eftermiddag, och jag räknar med att få jobba en hel del under helgen. Tog som vanligt ett tag innan man kom igång, men det känns som att det rullar på bra nu. Dock har vi inte kommit till action scriptet än, vilket nog kan döda en hel del tid. Över huvud taget tycker jag att saker tar mer tid än man tror, eftersom man är ganska grön på det mesta i Flash.

Under veckan som var startade arbetet och utöver det hade vi en dugga, som jag (också) tyvärr måste kasta lite skit på. Systemet med minuspoäng kommer nog inte att passa mig eftersom jag gillar att svara på så många frågor som möjligt, så svar man är lite osäker på kan visa sig vara förödande för resultatet. I övrigt tycker jag det gått okej, men det känns skönt att julen närmar sig.

No comments:

Post a Comment